Etiketler

28 Aralık 2012 Cuma


Yeni bir yıla Merhaba dememize sadece 3 gün kaldı. İçinde 3 olan herşeyi çok sevdiğim gibi 13 rakamını da özellikle severim. Olumsuz inanışların aksine hayatımın birçok döneminde 13 sayısının bana uğur getirdiğine inanıyorum. 2013'de sanki daha şimdiden göz kırpıyor bana, senin için burdayım der gibi.
Heyecanla bekliyorum gelişini.

Bu sene benden bu kadar. 2013'de görüşmek üzere... Beni yanlız bırakmayıp yazılarımı ilgi ile okuyan ve takip eden tüm arkadaşlarıma teşekkürler.

Sağlık, neşe, huzur, kahkaha ve yeni heyecanların bizlerle olacağı bir sene dileklerimle.

2 yorum:

  1. Hapimiz için mutlu seneler omasını diliyorum ve biliyorum olucak :)) 13 Rakamı benimde uğurlu rakamımdır o yüzden çok mutluyum senelerdir bu seneyi bekliyordum.. Hepimize şans getirsin,, keyifli seneler olsun :)) Yeni senede senden yine gerek sosyal hayatımızı renklendiricek gerekse coğrafyamıza katkı sağlayacak rengarenk postlar bekliyoruz :))) ÇOkkkk öpüyorum canım sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
  2. İyi seneler tatlım. Umarım 2013 bize daha fazla sans & mutluluk getirir. Yeni yılda karsılıklı daha cok postlara!!
    Sakın beni modadan mahrum bırakma, sayende baya bir gelistirdim markalarla ilgili goruslerimi:)Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...