Etiketler

10 Aralık 2012 Pazartesi

48 Saniye


"Sanki gemisini başıboş bırakmış bir kaptan gibiydim. Öylesine sürükleniyor, kontrolü elimde tutmak bir yana hep durumu kurtarmaya çalışıyordum. Ve hayat bir dümenin başında, gemiyi kullanmayı öğrenemeden geçip gidiyordu” Kitabı elime aldığımda arka sayfada tamda bunlar yazıyordu.
Hayatınız kaptanı olmak öyle pattadak olan birşey değil. Herzaman öğrenilecek ve geliştirilecek yönler oluyor. Topluma kulak asmamayı geçtim, egoyu kontrol altında tutmak bile başlı başına bir olay.
Şahika’nın kitabını okuduğumda diğer kişisel gelişim kitaplarından farklı olarak sana ne yapman gerektiğini dikte etmediğini farkettim. Sadece basından geçen gerçek olayları anlatıyor. Size de okuduklarınızdan kendinize ders çıkarmanız kalıyor.
 Kitapta 6 temel mesaj var. İste size merak uyandrması açısından başlıkları;
1.    “Hey yabancı, insan hakkında neler biliyorsun?”
2.    “Senin için duygu sadece Türk filmlerinde mi var?”
3.    “Dil sadece dondurma yemeye mi yarar?”
4.    “Mademki her şey enerji, senin enerjin ne durumda?”
5.    “An’da kal, “-mış” gibi yaşa, iste ve inan”
6.    “Egzersiz Yap.”
Belki sizde benim gibi tonlarcasını okudunuz kişisel gelişim kitaplarının ama bu 2 günde okunacak, akıcı ve eğlenceli bir kitap. Birde 48 saniyenin mesajını çözebilirseniz ne ala…

2 yorum:

  1. Yarın bir adet ''Şahika'' almak farz oldu.. 5 numara benim hayat felsefem... Kesinlikle çok doğru... İlk önce inanmak lazım gerisi su gibi akıyor ama konsantre çok önemli..

    YanıtlaSil
  2. sıpsak okunasi bir kitap, tavsiye ederim:) Her maddeden insan kendinde birseyler bulabiliyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...