Etiketler

24 Aralık 2012 Pazartesi

Karanlığın Elli Tonu


                                                             
Grinin Elli Tonunu okuduğumda kitabın kahramanı Christian ile baş edilebilir diye düşünmüstüm . Hatta hayır demek olanaksız gibi de büyük bir cümle kurmuştum. Merakla ikinci kitabı okuduktan sonra bu düşüncemde yanılıyor olabileceğimi hissettim.
Herşeyin dışardan mükemmel göründüğü bir ilişki, sonsuz özveri, karanlık sırların birer birer gün yüzüne çıkması, baş kaldırı, geçmişi sürekli bir gölge gibi arkanda hissederek güne başlamak, kıskançlık, tutku ve büyük bir karar...
Karanlığın Elli Tonu fantazi dünyasından yine uzaklaşmazken ilkinden farklı olarak oldukça polisiye ağarlıklı. Bence elinizden bırakamayacaksınız hatta büyük kararların sonucunu görmek için Özgürlüğün Elli Tonunu’da okumanız gerekecek. Ben okumaya başladım bile.

2 yorum:

  1. Roman okumayalı öyle çok oldu ki, çok özendim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. buna bir baslarsan 3'unüde okuman lazım, 600 sayfa herbiri:). Sen en guzel zamanını geçiriyorsun suan Alya ile, keyfini cikar tatlim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...