Etiketler

25 Mart 2014 Salı

Time Out Yeme İçme Ödülleri 2013

Time Out Istanbul'un en iyilerini seçmiş. Listeye birlikte göz atmaya ne dersiniz?


En iyiler listesinde katılmadığım ya da benim en iyilerim diyeceğim birkaç yorum yapmak istedim.

En iyi şef: Kesinlikle Yeni Lokanta, 100% katılıyorum

En iyi bar: Duble Meze Bar.
Burayı deneme fırsatım da oldu, fakat menüsüne hayran kaldım diyemem. Farklı olmak adına birbiri ile uymayacak lezzetleri sunuyor olmaları bana biraz abartılı geldi. Örneğin pastırmaya sarılı karides benim ağız lezzetime pek de uygun gelmedi. Porsiyonlar da oldukça ufak, 4 kişi gittiğinizde mezeleri paylaşmakda zorlanıyorsunuz. Müzik ve manzaraya sözüm yok.

En iyi iş yemeği mekanı: Sunset
Bence iş yemeği dışında yıllardır kalitesinden ve hizmet anlayışından hiç ödün vermeden çalışan bir işletme olarak özel günleri kutlamak içinde birebir bir mekan. Manzara paha biçilemez. Güneş batmadan bir aperatif almak için dahi olsa uğramanızı öneririm.

En iyi Gurme Market: Namlı Gurme
Ben oyumu Nezih ve Asya Pazarından yana kullanıyorum. Namlı Gurme Market ve Şütte'ye oranla birçok ürün buralarda daha hesaplı

En iyi kahvaltı: Bebek Mangerie
Buna katılmakla birlikte Hisarda'ki Lokma'yıda unutmamak gerek diyorum

En iyi Balıkçı: Sur Balık
Avrupa yakasında sahilde balık yenilicek ise bana göre o balıkçının denizin üzerinde olması gerekir. Sur balık ya da Eftelya Balık için kötü diyemem ama ben sahşı olarak yüklü hesap ödeyeceğim bir balıkçı tercih edecek isem Bebek'teki Poseidon'a giderim. Yemeğin lezzeti yanında doya doya boğaz havasıda aldım demek için bir geçerli bir sebebim olur.

En iyi buluşma Mekanı: Lucca
Buraya rakip biryer cıkacak mı? inanın merak ediyorum

Kendimce nacizane yorumlarımı paylaşmak istedim. Time Out'un bu ödülleri sayesinde yeni yerler denemek isteyenler ya da listedekileri hala denememis olanlar için iyi bir fırsat yarattığını düşünüyorum.

Haftasonu program yapmadan önce bu listeye göz atmakta fayda var...

http://www.yemeicmeodulleri.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...