Etiketler

18 Mart 2014 Salı

Köfteci Yusuf


Bursa Orhangazi yolu üzerinde yıllardır eskimeyen lezzet. Bu sene en son araba ile Ayvalık'dan dönerken uğradık. Dışardan kocaman ve ticari görünsede içeri girdiğinizde lezzetli yemekleri yiyince benim gibi yanıldığınızı göreceksiniz.

Ben, dışarda ayy nasıl yoğuruyorlardır, içine ne koyarlar belli olmaz önyargısı ile genelde köfte yemem burada da yememek için başta inat etmedim değil ama eşim öyle bir keyifle yediki ucundan bir tadına bakmadan sofradan kalkmak istemedim iyki de öyle yapmışım.

Yolda verdiğimiz bu mola bize pahalıya patladı:), neden mi; köftenin lezzetli tadı hala damağımda olduğu için kasap kısmına girince aaa buzluğa atarız diyerek köfte, et, sucuk kaptırdım kendimi. Köfte ve sucukların %80'i dana, koyun eti sevmeyen benim gibiler için birebir. Bu arada İtimat markalı tava yoğurdu da almaya değer. Ee tatlısız olmaz diyenler için kaymaklı ekmek kadayıfı gerçekten on numara. Tüm bunları İstanbul'daki herhangi bir kasap ve marketten almaya kalksanız arabalı vapura gidene kadar tüm parayı bırakırdınız, ama Köfteci Yusuf 'da bu geçerli değil. Artık bol bol İstanbul Ayvalık arası seyehat eden eşimin elinde dönüş yolu için uzun bir liste var. Bir mola verelim dediğimiz Köfteci Yusuf uğrak mekanımız oldu. Restaurant'daki ekmeği beğenirseniz de İstanbul gidiş yönünde 200 m ilerdeki fırından alıyor, esmer olanı tavsiye.
Yolunuz düşer ise uğramadan geçmeyin.
Şubeler hakkında detaylı bilgi için ekteki linki inceleyebilirsiniz.

www.kofteciyusuf.com.tr













1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...