Etiketler

18 Nisan 2013 Perşembe

Starbucks "Benim Hikayem"


Starbucks lezzetli kahvelerin tüketildiği, müthiş fikirlerin, keyifli hatıraların ve sıkı dostlukların da aynı hızla üretildiği bir yer... Her sabah işe giderken alınan sabah kahvesi, stresli bir günün ortasında sohbet edip keyiflenmek için yapılan kaçamak, öğle yemeği sonrası verilen tatlı bir mola...
Herkesin kahve hikayesi farklı. Peki ya sizinki hangisi.

Gelen bu mailden yola çıkarak bende kendi hikayemi Starbucks'la paylaştım, şimdi de sizinle paylaşmak istiyorum.

Benim hikayem:

Bugün Pazartesi! Eminim ki iş hayatında olup da Pazartesileri seviyorum diyen insanların sayısı %5’i geçmez. Pazartesi sendromunu üzerinizden atmanın en iyi yollarından biri güne güzel bir kahve ile başlamak. Evden erken çıkabildiğim sabahlarda olduğu gibi Starbucks’dan kahve kapmış  posta kutumdaki mailleri tek tek okurken gelen bir mail ile neredeyse yerimden fırladım. Mailin başlığı “Starbucks Türkiye 10 Yaşında”.  Ne kadar çok zaman geçmiş açılalı. Aslında hep hayatımızdaymış gibi kabbulenmiş olsamda 10 sene denildiğinde de Vay bee dedim içimden.

Starbucks’la ilk tanışmam Bağdat Caddesi Erenköy şubesi sayesinde oldu, aslında ne yalan biraz da tepkili oldu. Yıllardır evimin önünde olan Kristal Büfe kapandı ve yerine bir kahveci açılacağı haberi geldi. Benim için ilk aşamada bir isyandı o kadar üzüldüm ki sanki  o büfenin kapanmasıyla bütün çocukluk anılarım siliniyordu, meğer hayatımda yeni bir sayfa açılıyormuş kim bilebilirdi ki. Yani starbucks’la tanışalı ve daimi bir müşteri olalı tam da 10 yıl olmuş.

İyki de açılmış, şimdi en keyifli sohbetleri arkadaşlarla,ailemle ve sevgilimle Starbucks’da yapıyorum. Yağsız süte Caffe Latte benim vazgeçilmezim, canım arada kaçamak yapmak isterse de yanında kepekli havuçlu kek şahane bir uyum sağlıyor, hele de kahvenin üzerine döktüğüm o tarçının enfes kokusu etrafa yayıldığında. Ben gerçekten bu lezzeti seviyorum Yazları ise Caffe Frappacino neredeyse her akşam sahilde yapılan yürüyüşler sonrası tatlı bir mola bizim için.

Tüm şubelerinde aynı lezzeti, güveni ve huzuru yakalayabildikleri ve yaşatabildikleri için için Starbucks ailesine ve çalışanlarına teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...