Etiketler

24 Ocak 2013 Perşembe

Flamingo Büfe

Çiftehavuzlarda bir döner klasiği...
Yıllardır vazgeçemediğim vazgeçmeyi de hiç düşünmediğim klasik bir yer Flamingo. Eskiden ufacık bir büfe iken şimdilerde iki katlı bir mekan oldu, oturma yeri yine kısıtlı ama eskiye oranla daha az sıra bekliyorsunuz.  En favori yemeğim porsiyon döner ve dürüm döner. Pide ve ekmek içi döner de mevcut ama onlar çok hamurlu olduğu için tercih etmiyorum. Bu tamamen kişisel bir tercih, kötü olduklarından değil yanlış anlaşılmasın.
Gerçekten et yediğinizi hissediyorsunuz, kuyruk yağı, yanık parçalar ya da kıyma kıvamında değil döneri. Bazı yerlerde porsiyon döner istediğinizde dilimlerin önünden bakınca arkası görünüyor ve tabaktaki parçaları kolaylıkla sayıyorsunuz çünkü dişinizin kovuğuna gitmiyor. Haliyle doymadan kalkıyorsunuz sofradan. Burada ise porsiyonlar tam doyurucu ve fiyatını hak eden cinsten. Flamingo’nun lahmacunu da çıtır çıtır. Eve servis de mevcut, daha ne olsun:) 
Döner döner diye konuşurken geçenlerde ben yine ısrarla Flamingo diyordum ama, duyduğum kadarıyla birde Beykoz’da Bayramoğlu Döner varmış, oldukça iyiymiş. Henüz deneme fırsatım olmadı. Karşı taraftan bile gelip yiyen arkadaşlarım olduğuna göre bir şans vermek gerektiğini düşünüyorum. Benden önce giden ya da çoktan denemiş olanlar var ise yorumlarını bekliyorum.
Tel. 0216 355 18 50 
Bağdat Cad. No: 205/c
Çiftehavuzlar, Kadıköy, Istanbul - Asya
**************************************************************
Medium size buffet style doner restaurant in Asian side of Istanbul on Bagdat street. My favorites are meat doner on a plate or in a roll. The prizes are affordable according to the taste and quality. You may also taste Turkish pizza with meat, called "Lahmacun". Better to visit the place during lunch time. Hope you enjoy the taste of a Turkish classic - "Doner".
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...