Etiketler

16 Mart 2013 Cumartesi

Mimmmm



Sevgili arkadaşım Nazlı beni "http://ayvakompostosu.blogspot.com/" sitesinde mimlemiş. Bende bu güzel oyuna katılmak istedim. Sorular cezbedici ve insanı kendi ile ilgili düşünmeye itiyor. İşte benim cevaplarım...

Mim Nedir?: Blogger'lar birbirlerine soru sorup, cevapladıktan sonra başka kişileri mimleyerek oyuna dahil ediyorlar. Böylece zincir çoğalıyor...


1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Güneş ve su arasında kaldım. Sudan asla vazgeçemem, beni inanılmaz rahatlatıyor ama güneş ve güneşli bir günde bir okadar keyif verici.  

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

Farklı ülkelerin taşı olmak isterdim. Dünya turu yaparken topladığım tüm o güzel taşlarıda beraberimde getirirdim.

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Haklının karşısında. Agresif ve çok yüksek sesli insanların karşısında susarım. 

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

Kusur olsam sivilce kadar ufak bir kusur olmak isterdim. Belki başta can sıkar ama geçince de mutluluk yaratır. 

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Küfür olmayı hiç istemem. Ama bazı durumlarda insanın içinden geliyor:)

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Hayata dair çok fazla anıları olan birinin esiri olurdum. Hiç sıkılmadan onu dinlemek isterdim.

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?

Şuç da olsa kendine güvenen ve arkasında durabileceğim bir suç olmak isterdim. Risk almak gerekirse sonuna kadar da giderdim.
  
8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?
Huzur, sevgi ve güven

9. sayılmadığında ne hissedersin?

kalbim kırılır

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

Scrabble, sürekli yeni kelimeler türetebildiğin, herkesin farklı anlamlar ve kelimler yükleyebildiği...

-----------------------------------------

aynı muhteşem sorular şimdi sıradakilere gitsin,
cevaplarınızı bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...